Congrats to Vettel & Siti Nurhaliza

::TAHNIAH SITI * CONGRATS TO VETTEL ::

TAHNIAH ! ! & TAHNIAH

Tahniah buat kedua-dua juara biarpun di bidang yang berbeza tetapi mereka punya visi juga misi dalam bidang yang mereka ceburi Buat Vettel Di dalam acara Formula 1 Memang tidak asing lagi, manakala Siti Nurhaliza juara dalam bidang nyanyiannya. bagi mereka berdua ini telah di nobatkan sebagai Juara pada hari yang sama. Vettel telah menjuarai F1 GP di sepang yang berlangsung dengan meriah dan tidak kurang hebatnya dengan Siti Nurhaliza sekali lagi di nobatkan sebagai bintang paling popular pada ABPBH 2009 di Arena of Star,Genting Highlands.

: :Lagi Laporan Penuh : :

::Siti Nurhaliza : Sekali lagi Siti di nobatkan sebagai Bintang paling popular dan ini telah membuatkan siti menang dengan membawa pulang hadiah yang disediakan penganjur dan penaja iaitu berupa sebuah kereta Nissan X-Trail 2.0L bernilai RM130,000 tajaan Tan Chong Motor Sdn Bhd, perabot bernilai RM30,000 tajaan Empire Classics Furniture, pakej penginapan mewah 3 hari 2 malam di Hotel Palace of The Golden Horses serta trofi. Siti juga turut memenagi penyanyi wanita popular pada malam anugerah berprestij tersebut. Tahniah ! !

: :Sebastian Vettel : Pemandu Red Bull Racing, Sebastian Vettel (Jerman) menjulang trofi selepas memenangi Perlumbaan Grand Prix Formula Satu Malaysia Petronas 2010 di Litar Antarabangsa Sepang, hari ini. Rakan sepasukannya, Mark Webber (Australia) meraih kedua sementara pelumba Mercedes GP Petronas, Nico Rosberg (Jerman) di tempat ketiga.



Sekalung Tahniah Dari saya buat mereka berdua !
Semoga semangat untuk menang dalam diri mereka berdua menjadi contoh untuk semua.

Comments

Popular Posts